ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a https://szunetnapok.hu/ weboldalon elérhető szolgáltatás, internetes vásárlás igénybevételének feltételeit. A weboldal látogatója (a továbbiakban: Ügyfél (látogató, megrendelő, felhasználó)) (a Szolgáltató és az Ügyfél a továbbiakban: Felek) a weboldal használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1. A Szolgáltató

Név: Zajkás Máté Gábor egyéni vállalkozó

Székhely: 1077 Budapest, Wesselényi utca 8

Levelezési cím: 1077 Budapest, Wesselényi utca 8

Telefonszám: +36 30 9455 202

E-mail cím: mate.zajkas@gmail.com

Egyéni vállalkozói nyilvántartási szám: 55936020

Adószám: 57317120-1-42

Közösségi adószám: HU57317120

Számlavezető pénzintézet: CIB

Számlaszám: 11103303-80028539-33000003

Tárhelyszolgáltató adatai: Amazon Web Services, Inc. (1 Burlington Rd, Dublin 4, Ireland. https://aws.amazon.com/)

2. A szolgáltató tevékenysége

A weboldalon internetes adatszolgáltatási tevékenységet folytatunk, a munkaszüneti napok egységes és átlátható módon lekérdezését biztosítjuk. A tevékenység megnevezése a továbbiakban: Szolgáltatás

3. Felhasználási feltételek

3.1. Felelősség

Az Ügyfél a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért, kivéve a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért, az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

Az Ügyfél köteles gondoskodni arról, hogy a weboldal használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

3.1. A weboldalon igénybe vehető szolgáltatások köre

A Honlap különféle menüpontjai, funkciói többféle szolgáltatást kínálnak az Ügyfélnek:

  • Kapcsolat: a személyes adatok megadásával az Ügyfél lehetővé teszi, hogy kérdései és kérései a Szolgáltatóhoz eljussanak, és azokra választ, felvilágosítást adjon az Ügyfélnek a megadott elérhetőségein.
  • Hírlevél: az Ügyfél a feliratkozással a személyes adatait és igényeit eljuttatja a Szolgáltatóhoz, aki a megadott elérhetőségeken értesíti az Ügyfelet az aktuális ajánlatokról, és az Ügyfél igényeinek kielégítési lehetőségeiről. A Szolgáltató ezen a csatornán értesíti Ügyfeleit a termékfejlesztésekről, bemutatókról és rendezvényekről is.
  • Rendelés: az Ügyfél a rendelés leadásakor megadott személyes adataival lehetővé teszi a rendelés teljesítését (beleértve számlázást is). A rendelés leadásakor / ezt követően kerül sor a fizetésre, majd a szolgáltatás/termék elérhetőségére, továbbá az egyedi igények kielégítésére.

4. A weboldalon történő adatlekérdezés

4.1. A regisztráció folyamata

Az munkaszüneti napok lekérdezéséhez kizárólag a Látogató regisztrációja és annak aktiválása után lehetséges, ezután tekinthető a Látogató Ügyfélnek. Ezt a https://szunetnapok.hu/reg oldalon lehet elvégezni. Regisztrálásnál email címet és jelszót kell megadni. Biztonságtechnikai okokból a jelszóhoz tartozik minimum követelmény: minimum 6 karakter hosszúnak kell lennie.

Sikeres regisztráció után az Ügyfél inaktív, ingyenes profilját létrehozza a program és a korábban megadott email címére küld egy ellenőrző linket. Erre a linkre kattintva lesz aktív a Felhasználói profil és csak ekkor tud belépni az Ügyfél a szunetnapok.hu-n létrehozott fiókjába és használni az adatlekérdező funkciókat.

Abban az esetben, ha az Ügyfél elfelejti a profiljához tartozó jelszavát, visszaállítási lehetősége a https://szunetnapok.hu/reg oldalon. Amennyiben megadja a profilhoz tartozó felhasználó nevét vagy email címét. Ekkor egy emailt küld a rendszer az Ügyfélnek amiben egy aktiváló linket kap, amíg az Ügyfél nem állít be új jelszót miután a linkre kattintott, lehetősége van közben is lekérdezéseket indítani a rendszer felé.

4.2. A Felhasználói profil

A Felhasználó profilba a https://szunetnapok.hu/acc oldalon lehet belépni. Ugyanitt ismeri meg az Ügyfél az API kulcsot, amiből egy Ügyfélhez egy darab tartozik.

Az API kulcs független az Ügyfél előfizetésétől, nem változtatható az Ügyfél által. Szolgáltató csak abban az esetben változtathatja meg, ha felmerül az illetéktelen lekérdezés vagy belépés gyanúja, azonnal értesítve az Ügyfelet. Amennyiben az Ügyfél érzékeli, hogy illetéktelenül használják fel az API kulcsát, haladéktalanul értesítenie kell a Szolgáltatót emailen keresztül.

Szolgáltató nem felelős az API kulcs Ügyfél általi elvesztéséért.

4.3. Lekérdezések

A lekérdezés helyes megvalósítását a honlap főoldalán lévő dokumentáció alapján lehet elvégezni.

5. A rendelés, szerződéskötés menete

Az Ügyfél a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul veszi, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után, kivéve az ingyenes automatikus előfizetés.

A Szolgáltató köteles a megrendelés megérkezését az Ügyfél felé elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolni.

A megkötendő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja. A szerződés nyelve a magyar.

5.1. Előfizetés

5.1.1. Ingyenes

Az ingyenes előfizetésre minden Felhasználó jogosult, regisztrációnál a rendszer automatikusan egy ingyenes előfizetést hoz létre.

Ez az előfizetés havi szinten (naptári hónap első napjától, budapesti idő szerint 0 óra 0 perctől az utolsó napja 23 óra 59 percig terjedő időszakban) maximum 100 db lekérdezésre jogosít fel és két lekérdezés között legalább 10 másodperc kell, hogy elteljen.

5.1.2. PRO előfizetés

Ez az előfizetés havi szinten (naptári hónap első napjától, budapesti idő szerint 0 óra 0 perctől az utolsó napja 23 óra 59 percig terjedő időszakban) maximum 10000 db lekérdezésre jogosít fel és nincs időkorlát két lekérdezés között.

Az előfizetés alapdíja 399 Ft (azaz háromszázkilencvenkilenc forint) egy hónapra.

5.1.3. Támogatói előfizetés

Ehhez az előfizetés típushoz nincs felső határ a lekérdezések szempontjából, illetve nincs időkorlát aminek el kell telnie két lekérdezés között.

A Felhasználó, ha ezt a típust választja kötelező tovább választania melyik kategóriát rendeli meg.

5.1.3.1. Alap támogató kategória

Az előfizetés díja ehhez a kategóriához 438.9 Ft (azaz négyszázharmincnyolc forint kilencven fillér) egy hónapra. A hónapszám beállítása után felfelé, egészre kerekítve határozza meg a Szolgáltató a végleges árat.

5.1.3.2. Bronz támogató kategória

Az előfizetés díja ehhez a kategóriához 598.5 Ft (azaz ötszázkilencvennyolc forint ötven fillér) egy hónapra. A hónapszám beállítása után felfelé, egészre kerekítve határozza meg a Szolgáltató a végleges árat.

Ezzel az előfizetés kategóriával a Felhasználó jogosulttá válik, hogy cégnevét vagy magánszemély nevét megjelenítse a honlap KÖSZÖNET részében.

5.1.3.3. Ezüst támogató kategória

Az előfizetés díja ehhez a kategóriához 718.2 Ft (azaz hétszáztizencnyolc forint húsz fillér) egy hónapra. A hónapszám beállítása után felfelé, egészre kerekítve határozza meg a Szolgáltató a végleges árat.

Ezzel az előfizetés kategóriával a Felhasználó jogosulttá válik, hogy a 6.2.2. ponthoz tartozó jogosultságokon felül megjelenítse a saját honlapjára irányító linket a honlap KÖSZÖNET részében.

5.1.3.4. Arany támogató kategória

Az előfizetés díja ehhez a kategóriához 997.5 Ft (azaz kilencszázkilencvenhét forint ötven fillér) egy hónapra. A hónapszám beállítása után felfelé, egészre kerekítve határozza meg a Szolgáltató a végleges árat.

Ezzel az előfizetés kategóriával a Felhasználó jogosulttá válik, hogy a 6.2.2. és 6.2.3. pontokhoz tartozó jogosultságokon felül megjelenítse a saját logóját a honlap KÖSZÖNET részében.

A logót a Szolgáltató maximum 120 pixel magas és maximum 120 pixel szélesen jeleníti meg és kizárólag csak a következő formátumokban fogadja el: svg, jpeg, jpg, png.

Fontos kiegészítések

Minden díjjal járó előfizetés minimum 12 hónapra és maximum 60 hónapra kérhető, ami alatt a Szolgáltató nem kér el további díjakat, akkor se ha az előfizetés időtartama közben a Szolgáltató megváltoztatja az előfizetések alapdíját.

A támogatói előfizetések jogosultságait a felhasználói profilban lehet beállítani. Mentés után az adatokat átnézésre küldi a rendszer, amit a Szolgáltató 72 órán belül eldönti megjelenhet-e az oldalon. A Felhasználót a megadott email címen értesíti döntéséről. A döntést a következőképp hozza meg szövegre, illetve logóra:

Amennyiben a Szolgáltató nem fogadta el a megjelenítendő tartalmat, az Ügyfelet az elutasítás okáról a megadott email címen fogja indokolni. Ebben az esetben az Ügyfél előfizetése megmarad, kivéve, ha az Ügyfél írásban kéri ennek ellenkezőjét.

5.2. A teljesítés menete

A Termék vagy Szolgáltatás árára vonatkozó elírásokért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, azok téves feltüntetése esetén Szolgáltató nem köteles a szerződést teljesíteni. Ebben az esetben az Ügyfél által kifizetett teljes összeget haladéktalanul visszatéríti a Szolgáltató

Az ingyenes előfizetés kivételével a rendszer minden előfizetés megrendelésekor egy díjbekérőt küld az Ügyfélnek. A díjbekérő kiegyenlítésével az Ügyfél egy elektronikus számlát kap az email címére. A számlákat és díjbekérőket a Számlázz.hu készíti és küldi el.

Az Ügyfél a díjbekérőt a következő módokon egyenlítheti ki:

  • Paypal: fizetés után a Szolgáltató maximum 10 percen belül aktiválja az előfizetést.
  • Banki utalás a 11103303-80028539-33000003 számlaszámra, közleményben a felhasználónevet beillesztve. Fizetés után a Szolgáltató legfeljebb 48 órán belül aktiválja az előfizetést.

5.3. Elállási és felmondási jog

A Ptk. értelmezésében fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg, amit a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhat.

Ha a szerződés szolgáltatás nyújtására irányul, és a teljesítés a fogyasztó kérésére az elállási határidő előtt megkezdődik, a fogyasztót a fenti 14 napos határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

A fogyasztó elállási- és felmondási jogát erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Az elállási- és felmondási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a fentiek szerint meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.

Ha a fogyasztó a fenti szabályoknak megfelelően eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.

Az Ügyfél bármilyen oknál fogva felmondhatja, jelezve ezt a Szolgáltatónak email formájában. Ha az előfizetési időszakban történt legalább egy lekérdezés, a szolgáltatás díja a felmondás időpontját követő 12 hónap kivételével vissza lesz utalva a Felhasználónak. Ha ez az időszak kevesebb mint 12 hónap az előfizetés díja nem lesz visszautalva. Ha az előfizetés befizetése után nem történt lekérdezés, a szolgáltatás díja teljes összegében vissza lesz utalva a Felhasználónak.

6. A digitális adattartalom működése, az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedés, a digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége

Szolgáltató garantálja a szunetnapok.hu (weboldal) 99,9%-os rendelkezésre állását éves szinten. A rendelkezésre állás mérése szempontjából nem tekinthető kiesésnek a legfeljebb 1 (egy) munkanap időtartamú tervezett karbantartás, feltéve, hogy annak időpontjáról és várható időtartamáról Szolgáltató előre értesítette az Ügyfelet a weboldalon.

A weboldal együttműködik bármely böngésző szoftverrel és operációs rendszerrel.

A weboldal kommunikációja HTTP protokollon keresztül történik. A weboldalon keresztül történő kommunikáció nem titkosított. A szolgáltatás az Amazon szerverein történik.

7. Egyéb szabályok

A Szolgáltató nem felel a Szolgáltatás alábbi okokból bekövetkező hibájáért:

a) a Szolgáltatás igénybevételéhez az Ügyfél által felhasznált eszközök működési hibája, alkalmatlansága miatt;

b) a Szolgáltatás helytelen vagy nem rendeltetésszerű használata miatt;

c) a jogszabályi előírások Ügyfél általi megszegése miatt (ideértve a Szolgáltatást törvénybe ütköző módon vagy célokra való felhasználását, vagy bármilyen jogellenes magatartás tanúsítását);

d) a Szolgáltatás megszakadása vagy hibája más szolgáltató által nyújtott helyi hozzáférés vagy kapcsolódás megszakadásából ered.

Az Ügyfél köteles jóhiszeműen eljárni, saját adatait a valóságnak megfelelően feltüntetni, a Honlapot annak célja szerint használni. A Honlap és a Szolgáltatás helytelen használatáért minden felelősség az Ügyfelet terheli.

7.1. Szerzői jogok

A weboldal teljes terjedelme, valamennyi tartalma, egyes elemei és a weboldalon keresztül kiküldött, közzétett, elérhetővé tett anyagok Szolgáltató saját, egyéni eredeti jellegű szellemi alkotásai, így szerzői jogi védelem alatt állnak.

Amennyiben a weboldalon található bejegyzés másként nem jelöli, valamennyi vagyoni jog jogosultja Zajkás Máté Gábor egyéni vállalkozó.

Jelen ÁSZF egyetlen része sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Felhasználó (a weboldal látogatója, a termékek megrendelője, a fogyasztó) a szerzői jogi védelem alatt álló weboldal elemek, tartalmak vagy azok valamely részének a magáncélú szabad felhasználás körét meghaladó bármilyen további felhasználására engedélyt vagy jogot szerzett volna.

Előzetes írásbeli engedély nélkül engedélyezi a szerzői jogi jogosult (Szolgáltató) a következő módokon történő felhasználást:

  • Az elérési út (link) bemásolásával (megosztással) az eredeti, hiánytalan és módosítás nélküli tartalom külön engedély nélkül is többszörözhető, amennyiben az nem sérti Szolgáltató jó hírnevét, tisztességes és törvényes.
  • A bejegyzések letöltés útján történő többszörözését, kizárólag a bejegyzések elolvasása céljából.
  • Személyes használatra történő kinyomtatás vagy rögzítés háttértárolóra.
  • Minden más felhasználás (különösen, de nem kizárólag: a többszörözés, átdolgozás, terjesztés, nyilvános előadás, internet vagy más eszköz útján történő bármilyen nyilvánossághoz közvetítés, fordítás, bármely technikai módszerrel, bármely típusú adathordozóra történő másolás előzetes írásos engedélyhez kötött, tilos az engedély nélküli felhasználás.
  • Az írásbeli felhasználási engedély vagy tájékoztatás ezen a címen kérhető: mate.zajkas@gmail.com
  • A tilalom nem érinti szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvényben meghatározott szabad felhasználási eseteit, amelyekre azonban kizárólag a törvényben meghatározott szűk felhasználói kör részére, illetve a törvényben meghatározott célból és mértékben van lehetőség.
  • Az engedély nélküli felhasználásért naptári naponként felhasználási díj kerül felszámításra, amelynek mértéke igazodik a jogosulatlan felhasználás terjedelméhez és módjához, azzal, hogy nem lehet kevesebb mint 30.000,-Ft / nap / kép / videórészlet és/vagy 10,-Ft / karakter. A számítás kezdő napja a jogosulatlan felhasználás első napja, függetlenül attól, hogy azt mikor észleltük. A számítás záró napja: a jogosulatlan felhasználás megszüntetésének napja.

A Szolgáltató szolgáltatási tevékenységére magatartási kódexet nem alkalmaz.

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszkezelés (fogyasztók esetén)

A fogyasztó a Szolgáltató a Szolgáltatás fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval, annak fent megadott elérhetőségein keresztül.

8.2. Szóbeli (telefonos) panasz

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal (a beérkezését követően harminc napon belül a Szolgáltató köteles írásban érdemben megválaszolni és közölni) egyidejűleg megküldeni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

8.3. Írásbeli panasz

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A Szolgáltató a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy (i) panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, továbbá (ii) az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét, és (iii) a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Az írásbeliség követelményének levél, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

8.4. Vásárlói jogvita

A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (Vásárlói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Az Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Az Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; telefonszáma: +36 1 488-2131; fax: + 36 1 488-2186; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

8.5. ODR Link

Az online vitarendezési platform is rendelkezésére áll, melyhez szükséges vállalkozásunk email címe is, ami: mate.zajkas@gmail.com. Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

9. Egyéb kikötések

9.1. Részleges érvénytelenség

Nem érinti a szerződés és az ÁSZF többi pontjának érvénytelenségét jelen ÁSZF bármely pontjának érvénytelensége. Amennyiben jelen ÁSZF bármely pontja érvénytelen, úgy a szerződés további pontjai érvényben maradnak és az érvénytelen rendelkezés helyébe az alkalmazandó érvényes rendelkezés lép.

9.2. Az ÁSZF módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a weboldalon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja egyoldalúan, a módosítás a weboldalon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. Az esetleges módosítás a módosítás időpontjában már létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érinti.

9.3. Az ÁSZF nyelve

Jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.

9.4. A nem szabályozott kérdésekre irányadó jogszabályok

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény hatályos és vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadók.

9.5. Technikai korlátok

A weboldalon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Az Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a weboldal működését és a vásárlást.

9.6. Adatkezelési tájékoztató

A Szolgáltató adatkezelési tájékoztatása a következő címen érhető el: https://szunetnapok.hu/privacy

10. Hatálybalépés

A Honlap használatakor az Ügyfél kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF-et, és az Adatkezelési Tájékoztatót. E két dokumentum megtalálható itt (visszamenőlegesen is):

A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF-et módosítani, amely módosítás a Honlapon történő közzététellel válik hatályossá.

A jelen ÁSZF-re és a Felek között létrejött jogviszonyra a magyar jog szabályai az irányadók. Ha valamely rendelkezés jogszabályba ütközik, érvénytelen vagy végrehajthatatlan, az nem érinti a többi rendelkezés jogszerűségét, érvényességét és végrehajthatóságát.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021-05-17

Something went wrongKapcsolat felvétel
A weboldal sütiket alkalmaz a jobb használhatóság és nagyobb felhasználói élmény érdekében. Olvassa el cookie-szabályzatunkat és adatkezelési tájékoztatónkat!
értettem